Pustar ut

Nu får jag äntligen pusta ut. Jag är hemkommen från jobbet - och det på riktigt. Jag behöver inte åka tillbaka mer idag. Inte imorgon heller, för den delen. Det är först på tisdag jag jobbar. Efter det har jag en lång ledighet. Resten av juli har jag tagit ledig. Resan till Stockholm och marknaden på ön måste prioriteras före arbetet. De planerna har jag haft i huvudet hela sommaren.
Börjar känna av att benen värker. Annars mår kroppen bra. Fötterna börjar vänja sig vid att bli belastade, så de har slutat klaga.
Kvällen är ung, som man brukar säga. Jag ska njuta av att bara slappa, läsa bloggar och göra precis vad jag vill. Hoppas att ni gör det samma.


Läsarnas Ord
Ord från: Tessie

Svar:

Tack ska du ha gumman, att du tror på mig. <3

2010-07-18 @ 22:47:56
URL: http://curves4all.wordpress.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0