Tack, mina kära läsare!

Isabell: Önskar jag hade samma styrka som dig. Mycket fint skrivet. Träffade mig precis i hjärtat. Gillar din blogg STARKT

Malin: Jättefin teckning !
Jag önskar att jag kunde ta bort alla hemska människor !
Styrkekramar Malin

Erica: Oj! Du ritar grymt bra! <3
Hoppas att det förändras så att du inte längre behöver känna dig ensam. <3

Jennie: kämpa kämpa!

Anonym: hit kommer jag tillbaks. kul att de finns sådana här bloggar med. snyggt ritat också!

Annika: Mycket vackert skrivet!

LORISSALOVEBOMB: Åh min raring, du är så stark.. och jag vill så gärna ta hand om dig, vara där och bygga upp när andra bryter ner... MASSA KRAMAR!! <3

Tessie: kramar om <3 jag hoppas de känns bättre snart gumms..


Kommentarerna ovan har jag fått, efter att jag skrev inlägget "Nu krävs styrkan, gråta får jag göra senare". Jag skulle vilja tacka mina läsare - även de som kommenterat, men inte fått sin kommentar visad i inlägget. Tack! Ni läsare gör verkligen bloggandet så mycket roligare, mer lärorikt och så mycket mer kärleksfullt. Jag älskar min blogg, det hoppas jag att ni vet. Och det är i stor del tack vare er. Tack, mina kära läsare! Ni gör mig starkare med hjälp av era kommentarer. Massa kärlek!


Läsarnas Ord
Ord från: Leia ♥

Jo, du har nog rätt där! :)

2010-07-07 @ 23:28:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Ord från: Anonym

Tack själv gumman!!.. För att du är du och för att du låter mig läsa din blogg och vardag..



-kram-

2010-07-08 @ 08:22:07
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Ord från: florentina

Är detta något för DIG ?

Jag håller på att driva en blogg som ska handla om killar/tjejer och jag har frågestund på gång.

Nu kan ni kasta in era frågor!



Jag ska göra mitt bästa för att få det ni vill ha svar på.



Fråga om tex: vad gillar killar mest hos tjejer, vad får en kille gilla en tjej, vad skulle du ha gjort om.. vad borde jag göra när han/hon.. med andra ord: frågestunden handlar om killar/tjejer!

2010-07-08 @ 09:04:06
URL: http://heyflorentina.blogg.se/
Ord från: Isabell

Tack själv!



Sv: Jo, det är nog sant att man hittar styrkan i andra. Jag finner den nog snart :)

2010-07-08 @ 13:01:56
URL: http://fuckitjesus.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0