Tallrikar på löpande band

Jag har jobbat länge idag - och min arbetsdag är inte slut än.
Kom till jobbet klockan tio och har haft att göra hela tiden. Tallrikarna levererades ut till kylarna på löpande band. Tallrikar med mat ut, lika många tallrikar in till disken. Som tur var fick jag hjälp med disken, så att jag kunde göra tallrikarna. Kunderna fick jag också ta hand om - i första hand, så klart.
Nu ska jag tillbaka till jobbet. Det är spelning på caféet ikväll, så jag antar att det behövs en extra hand. Jag ska dock bara jobba i lite mer än en timma, så det känns okej. Kan jag vara till hjälp kommer jag gärna till jobbet. Det är roligt att jobba, så det är inget besvär. Får jag i alla fall en liten ledig kväll hemma. Ni hör från mig senare.
Trevlig kväll!


Läsarnas Ord
Ord från: Tessie

Du är duktig du gumman, stolt över dig <3



Svar:

Du är en fin vän med Jasmine <3 värdefull!!

Jo, jag försöker skriva lite titt som tätt, har dock lite bloggtorka, blir inte riktigt några djupa inlägg!!.. men men..



-kram-

2010-07-18 @ 22:26:51
URL: http://curves4all.wordpress.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0