En av mina bästa bilder


Från fotopromenaden 19 oktober 2008.

Bilden som ni ser ovan är en av de bästa bilderna jag har tagit. Visst är den aningen suddig och motivet är inte så speciellt. Men i mina ögon finns det otroligt mycket känsla i fotografiet. Jag blir varm inombords och önskar att jag fick springa där på ängen, tillsammans med solen och en vän i min vänstra hand. Hand i hand över kärlekens äng.

Jag har många bilder på datorerna (både hos mamma och hos pappa) som jag absolut inte ville förlora. När datorn hos mamma brakade ihop under de tre veckorna jag var i England, var jag mest rädd för mina bilder. Hade alla mina fotografier försvunnit hade jag hamnat i stor sorg. För att jag ska slippa uppleva den där känsla igen, ska jag nu ta tag i detta. Under sommaren ska jag syssla med ett litet projekt: operation överföring av bilder. Om det går som jag vill kommer jag i slutet av sommaren ha x antal skivor med alla de bästa bilderna som jag har tagit sedan jag fick min kamera. Den är lite över tre år gammal. Jag fick den när jag fyllde fjorton. Hela släkten på mammas sida bidrog till presenten - en present som jag älskar och som verkligen har kommit till användning. Min digitalkamera är en mycket kär vän till mig.


Läsarnas Ord
Ord från: V I L M A

sv: åh tack så mycket! vad lycklig jag blev nu :D

2010-06-19 @ 18:46:02
URL: http://viilma.blogg.se/
Ord från: V I L M A

sv: okej tack! :)



haha det är ju bara bra, jag älskar kommentarer! :)

2010-06-19 @ 19:07:34
URL: http://viilma.blogg.se/
Ord från: annica

fin blogg!

2010-06-20 @ 15:01:13
URL: http://annecca.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0