Lördag på ön

Sommar! Finns det någon som har missat detta?!

Jag sitter ute på balkongen - i skuggan. Det är ganska behagligt varmt idag, inte så mycket vind. Men att sitta i solen är ingenting för mig. Då blir jag bara trött, dåsig och på dåligt humör. Därför sitter jag i skuggan och njuter.
Kanske blir det en sväng ner till badplatsen lite senare under dagen. Det gäller bara att hitta någon som vill hänga på. Annars får jag väl åka ner själv. Att ligga och läsa nere vid havet, höra vågorna klucka mot bergen och höra måsarnas tjat är underbart! Sommar på ön är som Paradiset.






Läsarnas Ord
Ord från: Tessie

Hoppas du hittar någon som vill hänga med och bada!! :) Jag hade gärna gjort de om jag bott närmare!!



-kramar-

2010-06-05 @ 14:02:44
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0