Mina Kategorier

Jag vet inte om du som läsare tycker att detta är intressant, men jag tänkte att detta inlägg kanske kan underlätta. I min blogg finns det tjugo kategorier som används mer eller mindre. Detta för att det ska vara lättare att hitta. Men hur lätt är det att hitta, om man inte vet vad som finns i de olika kategorierna. Jag har därför framställt ett inlägg med förklaringar till vad mina kategorier handlar om.



Att bli vuxen - Att bli vuxen är inte bara en siffra på pappret. I huvudet kan man vara så mycket mer (eller mindre). Under denna kategori kan du läsa om mina framsteg och antydande till ett mer vuxet liv.
Bloggen - Det senaste om bloggen RosaNatt.
Foton - Jag är bara en amatörfotograf, men jag älskar min digitalkamera. Mina verk hittar du här.
Frågor - Hjälp mig få svar på allt från knäppa frågor till seriösa frågor om liv och död.
Förändra Världen - Vi kan alla bidra till en bättre värld. Vill du veta hur? Kika in här och få tips på hur just du kan bidra.
Händelser som berör - Allt från bröllop och dödsfall till vardagliga händelser som tåls att uppmärksammas.
Jobb & Studier - Så här tänker jag angående jobb och studier. (Detta kan man också läsa om i andra kategorier.)
Korta Recensioner - Jag utvärderar bland annat böcker och filmer på några rader.
Kreativ - Jag är en kreativ person. Titta här!
Känslor - Det är svårt att beskriva hur man känner, men ibland lyckas jag få ner mina känslor på papper. Kreativt är rätta ordet.
Kärlekslivet - Jag älskar Rickard!
Nära Hjärtat - Minnen, personligt, sårbart. Detta ligger nära mitt hjärta. Har en tendens att bli poetiskt.
Recept - Mums! Nya recept är aldrig fel.
Svar på frågestunder - Här har du svaren på mina frågestunder.
TackOrd - Ibland vill jag ge ett extra tack till någon i min närhet.
Tankar och Åsikter - Allt från seriösa ämnen till simpla funderingar. Tycker du inte som jag? Ge mig då lite att bita i!
Tips! - Små tips från mig.
Underhållningsbranschen - Musik, tv, kändisar - you name it! Allt det samlat i en enda kategori.
Vardagliga Jag - Jag i vardagen.
Västtrafik - Detta företag. Jag är känd som "Hon som hatar Västtrafik." Jag kommer aldrig sluta fråga mig, hur detta företag fungerar och hur hjärnan bakom hela kollektivtrafiken i Västra Sverige tänker.

(De fetstilta kategorierna är mina personliga favoriter.)
Hoppas att det kan hjälpa er lite. Detta med förhoppning om att det blir ännu lättare att hitta det du söker i min blogg.



Läsarnas Ord
Ord från: Natalie - It's all about attitude

så fin blogg du har! :)

Och en väldigt läcker design :)



take care. kram!

2010-06-28 @ 12:38:27
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0