Pigg som en mört

Det gick lite... kärleksfullt till igår. *Harkel* Det har fått sina konsekvenser - tydliga konsekvenser. Efter att ha somnat vaknade jag en halvtimma senare och kunde knappt röra mig. Jag gick upp, hade ont, mådde illa, andades, tog en Treo och gick och la mig igen. Koffeinet från tabletten var märkbart,men jag lyckades tillslut somna av ren utmattning. Sov gott hela natten - tills klockan var några minuter i fem. Då vaknade jag - pigg som en mört. Kul, tänkte jag. Rickards klocka ringde, dags för honom att gå upp. Jag höll honom sällskap, eftersom jag ändå inte var trött. Och nu, nu har han gått. Kan jag sova? Nej. Jag tänker därför spela theSims3. Kanske blir det att gå och lägga sig igen, men det senare.


Läsarnas Ord
Ord från: Anonym

Hur menar du kärleksfullt? Vad hände?

2010-06-24 @ 00:22:07
Ord från: Jasmine - ägare till RosaNatt

Svar till "Anonym":

Jag tror att du kan räkna ut det själv. ;)

Kram

2010-06-24 @ 10:12:52
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0