Sometimes I'm a bitch

God morgon!
Rickard har åkt till jobbet och jag känner mig ensam. Så fort jag låser dörren och går och lägger mig igen, kommer tankarna i överflöd. Vad jag tänker på är inget konkret, bara en massa tankar som gör det svårt att somna om. Därför sätter jag mig här istället.

Jag tror att det kommer skrivas en del inlägg idag, men innan jag börjar med dagens bloggande vill jag be om ursäkt. Ibland kan jag vara en riktig bitch. Jag har en viss tendens att bli det, när jag inte riktigt har hela situationen klar för mig. Stress är ett typsikt tillfälle, när jag blir snabb i mun och upprörd över "alla idioterna som finns runt omkring". Igår föll min plan för att bloggen skulle öka statistiken på grund av mig själv. Men det gör ingenting. Jag kunde inte hantera den glada nyheten, men idag känns det bättre. Förlåt till alla som tog illa upp. Nu ska jag svara på era kommentarer och be om ursäkt till var och en.


Läsarnas Ord
Ord från: Amanda

Jag vet inte om jag hade ett finger med i spelet eller inte när jag tipsade om din blogg. Men vilket som så ber jag om ursäkt för att jag inte frågade eller iallafall sa till först. Inte konstigt att du får en liten chock :P



Jag menade absolut ingen illa med det. Ville bara att du skulle veta det! Kram

2010-06-28 @ 13:15:48
URL: http://gotonight.wordpress.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0