Bloggstatistiken hoppar upp och ner

Efter mitt besöksrekord på 50 unika besökare, var det tydligen inte roligt att läsa min blogg längre... De senaste dagarna har jag knappt trettio läsare, något som gör mig lite fundersam. Är det inte roligt att läsa min blogg längre? Vad är det som saknas?
Samtidigt har jag fått två nya följare via Bloglovin. Tydligen finns det något bra i min blogg, men de som bara kikar in i bland återkommer inte. Detta kan bero på två saker;
1. Det är dumma och kommenterar bara inläggen, för att själva få fler läsare.
2. De som återkommer en gång och inte fler, läsare inte de läsvärda inläggen.
De inläggen som jag är mest stolt över, saknar oftast bild. Jag skriver tankar och åsikter, något som är svårt att illustrerar med en bild. De är tyvärr bara de inläggen med bild som folk ser. Tyvärr. Tråkigt för dem, att de missar alla läsvärda inlägg.



Slutligen vill jag säga tack till alla er som återkommer och som uppskattar min blogg. Välkommen säger jag till dig, som nyligen har börjat följa min blogg eller som kanske hittade hit för några dagar sedan.
Tack för att ni finns.


Läsarnas Ord
Ord från: jea

Tror det är så för många bloggar. Vissa dagar har man många besökare vissa dagar mindre.

Sen tror jag vissa återkommer i perioder.

2010-03-29 @ 13:16:09
URL: http://nonfiction.webblogg.se/
Ord från: Lorissa

Jag uppskattar verkligen din blogg och följer dig via bloglovin' :) Dina långa och fundersamma inlägg är alltid lika intressanta att ta del av och du väcker många tankar hos mig som läsare.



LÄNGTAR tills du skrivit och publicerat en roman (vilket du kommer lyckas galant med så väl som du skriver!!!) så att jag kan borra mig ner i dina språkliga lekar när helst jag vill :D



All lycka<3

2010-03-29 @ 13:16:54
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Ord från: Tessie

Ja helt klart missar dom nått när dom inte återkommer!!.. Jag är då här varje dag, flera gånger i bland! :) -kramar om-

2010-03-29 @ 17:50:00
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0