Fokuserar på mitt mästerverk



Vilsen och ensam. Istället för att tänka på det jag upplever, har jag nu börjat skriva på en liten berättelse. Jag har ingen aning om hur det kommer gå. Så många historier som jag påbörjat, men aldrig lyckats få färdigt. Kanske lyckas jag bli klar med denna. I hopp om att jag ska lyckas färdigställa denna historia, sitter jag och skriver som en dåre på både spårvagn, buss och båt. Än så länge är fyra sidor skrivna - kanske de fyra sista sidorna. Jag ska kämpa på, skriva på ett brinnande papper och hoppas på att bli klar.
Det är mycket lättare att hitta på en saga, än att leva i det som kallas Verkligheten. Jag fokuserar på mitt mästerverk i hopp om att slippa hantera de prövningar jag står inför.


Läsarnas Ord
Ord från: Sofia

Den var god! :)

Skönt att skriva av sig lite ibland, även om det inte blir "något" av det.

2010-03-08 @ 17:44:15
URL: http://landinskan.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0