Jag älskar mina bröst!

Brösthets?
Bilden från Aftonbladet, colourbox.com.

Alla har vi delar på vår kropp, som vi inte är speciellt förtjusta i. Lika så har vi delar som vi uppskattar mer. Jag älskar mina bröst! Inte för att de är speciellt stora. De har inte heller den perfekta formen (vad nu det är). Mina bröst får inte heller killarna att drunkna. Det är just det jag (och Rickard) tycker om med mina bröst. De är inte perfekta, men de är vackra ändå. Jag har alltid känt en viss kärlek till mina bröst, varför vet jag inte. Det kan vara för att jag är så rädd för att förlora dem. Äldre släktingar (som inte längre finns kvar i livet) har drabbats av bröstcancer. Risken finns ju att jag också får det. Usch, hemska tanke. Jag vill ju ha mina bröst kvar.
Även om nu risken finns att jag drabbas av cancer, tänker inte jag gråta över det nu. Istället försöker jag vårda och älska min bröst, som om det var min sista dag tillsammans med dem. Naw, min bröst. Haha, kanske lite patetiskt att älska sina bröst, men jag gör det och är stolt över det.

Skriv gärna en kommentar till inlägget!


Läsarnas Ord
Ord från: Louise

Helt rätt, jag äslkar mina boobies också!Så som killar älskar sina K*kar borde vi älskar våra bröst mer!! :D

2010-03-02 @ 16:31:43
URL: http://bacardy.blogg
Ord från: Erika

Jag känner samma som du. Jag älskar mina boobies =)

2010-03-02 @ 18:02:56
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Ord från: Pipen

Gud vad härligt! Först var jag dock lite chockad och tänkte "hon har väl ändå inte lagt ut en bild på sina bröst?". Men det låter underbart, man borde älska sina bröst. Mina bröst verkar ändra form från dag till dag, ibland älskar jag dem, ibland är jag lite mer tveksam. Oavsett form, eller storlek så är ju huvudsaken att man själv är nöjd :)

2010-03-02 @ 22:16:37
URL: http://pipig.blogg.se/
Ord från: Tessie

Pssstt... Du!?.. Jag tycker om mina bröst med, se de så! :)

2010-03-02 @ 22:44:25
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0