Planer på att tågluffa

Jag gillar ju inte varma solsemestrar till turistfyllda orter. Istället vill jag uppleva, äventyra och ha rolig minnen att skratta åt, när jag blir äldre. Vore det då inte perfekt att ta tåget runt i Europa tillsammans med en kompis eller två? Jag pratar om att tågluffa! Det vore underbart! Rickards pappas fru har berättat en hel del om hur det var för henne. Haha, det låter så roligt. Lek med tanken att göra allting med en klackspark, bara skratta och leva livet.
Eftersom jag inte följde med en del av familjen till Thailand, kanske jag kan få lite bidrag till en eventuell resa senare i livet. Man kan alltid hoppas. (a)

 
Bildkälla1 Bildkälla2

Har DU tågluffat?
Det skulle vara jättekul om du ville berätta dina minnen från den resan.
Give me some inspiration! Dela med dig av dina upplevelser till mig och till övriga världen. Tack så mycket.


Läsarnas Ord
Ord från: Erika

Min lilla resedröm är att åka till tjernobyl och kika.

2010-03-22 @ 20:13:56
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Ord från: beckiies

jag följer gärna med dig!!:)

2010-03-22 @ 20:45:46
URL: http://justoneblackangel.blogg.se/
Ord från: Tessie

Att luffa har vart nått även jag funderat på att jag vill göra. Men har aldrig haft chans att lägga undan så pass med pengar för att göra det möjligt. Men det kan mycket väl ske! :)



Svar:

Jag har tänkt massor när det kommer till mitt och Jonas förhållande, så det ser ut och så det är. Jag har vart medveten hela vägen att det vi har är rätt, och sedan veckan där nere och vara i varandras vardag vet jag verkligen att jag hittat rätt, så du behöver inte oroa dig att jag ger mig in i nått jag inte verkligen är redo för eller tänkt efter över. det har jag. Men tack för din omtanke! <3



Jaaa, jag skriver bara som jag tycker och tänker. Roligt du tycker om det jag kommenterar till de du skrivit!! -kramar-

2010-03-22 @ 21:09:33
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Ord från: Tessie

Svar:

Ja brevet bedydde mycket att hitta, när jag inte har nått kvar en minnen så kan det vara fint att ha nått att ta på, se på som har vart hans. Tack så jätte mycket för dina kommentarer på båda ställerna! ;)



Du är en god vän. En vän jag funnit via nätet, det är jag tacksam över. Man ska aldrig gemföra sig med andra. Bara för att man haft någon speciell i sitt liv, så betyder inte det att andra inte kan ta samma plats, hjärtat är stort och har plats för många. Som har rätten att vara där! :) Lite synd vi inte bodde närmare. Jag hade gärna tagit en fika med dig på nå mysigt Cafè och pratat bort timmar. <3



Jaaa, att tågluffa vore kul. Det blir kanske att åka igenom sverige med bil här så småningom. Man får se.. Nu ska jag försöka få ordning på nya frillan. :) -kramar-

2010-03-25 @ 12:28:30
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0