Underbara Vår!

Den underbara våren är äntligen här! Solen har kommit till Sveriges västkust och värmer så härligt. Mina vinterstövlar måste läggas undan och ge plats åt mina svarta converse. Jag längtar! Den tjocka jackan får dock hänga med ett tag till. Det är fortfarande för kallt för att gå klädd i endast skinnjackan utan att bli en isbit.

Jag satt ute under båteresan hem. Så otroligt! Äntligen kan man njuta igen. Det är underbart att bo i skärgården. Självklart hade jag framme kameran...



På tal om båttrafiken; Imon börjar båtarna köra som vanligt igen. Istidtabellen slutar gälla. Skönt att det blir som förut igen. :)






Läsarnas Ord
Ord från: Tessie

Jätte fina bilder.. -kramar-

2010-03-13 @ 18:27:04
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0