Vintertrött

Jag är trött på vinter, snö och slask. Jag vill ha vår, snödroppar och grönt gräs.
Denna eviga vinter som precis börjar dra sig vidare, håller på att göra mig galen. Jag är negativ och tänker tankar jag inte borde tänka. Allt känns meningslöst och allt är bara fel. Aldrig har jag känt sådan trötthet. Hela kroppen känns som en ändå tung klump. Det känns som om jag har drabbats av mjölksyra - i huvudet! Haha! Känslan övergick för en kort stund till armen, men nu är känslan tillbaka i huvudet. Usch. Trött och eländigt. Jag vill egentligen bara ligga hemma i min säng och sova tills det blir vår.
Negativt, negativt, negativt. Denna eviga vinter leder mig mot mörka gränder.


Läsarnas Ord
Ord från: EMMA - I en tonåringshuvud

haha ajdå:o

jg gör inte mkt :D

2010-03-04 @ 10:50:03
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Ord från: ebba

hej!

skulle bara säg att din blogg var riktigt fin!

ska du svara, skippa det & kommentera istället ett inlägg. eller linkande, lägg mig gärna till i bloglovin, om du gillar min blogg så du kommer ihåg den!

kram!

2010-03-04 @ 20:42:08
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0