Album: Språkresan, s.1

Igår - efter att ha sorterat alla bilder, papper och annat från resan - gjorde jag första sidan i albumet, som ska berätta om min språkresa. Det var väldigt roligt att göra det. Eftersom det nästan är två år sedan jag var där, minns jag inte alla namn. Tror ni inte att jag har varit så smart att jag skrivit en lapp med alla namnen, intill det gruppfoto vi fick? Haha, ibland blir jag förvånad över mig själv. Tyvärr finns inte alla på resan med, bara min klass. Jag hoppas att jag minns namnen, annars får jag helt enkelt skriva ett frågetecken...


Albumet


Sida ett


Läsarnas Ord
Ord från: Elina

Kan du inte lägga ut så man får se alla sidor? (A)

2010-05-03 @ 17:45:35
Ord från: Jasmine - ägare till RosaNatt

Svar till Elina:

Jag ska göra det efter hand. Har bara gjort denna sida av albummet, men ska fortsätta allt eftersom. Jag lägger ut fler sidor, när jag gjort dem.

Tänker på dig. <3 Det är så mycket minnen som kommer upp, när jag sitter och gör albumet. Jag har en bild på dig från maskeraden. Då är du utklädd till vampyr. Du är så vacker på den bilden.



Kramar

2010-05-03 @ 18:45:05
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Ord från: Eli

Haha, ja. Massor av minnen :) Vore kul att se sen när du får den klar!



Ta hand om dig, kramar

Elina

2010-05-04 @ 19:04:52

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0