Alla är vi en del av det hela



Tessie fick en bild av mig, som hon fixade och trixade lite med. De tänkvärda orden är från henne och jag känner mig nästan tvungen att kommentera något så klokt.

Jag har hela tiden sett på världen som ett stort, gigantiskt pussel. Jag har frågat mig själv, varför jag har så svårt att passa in i något som är så enormt. Svaret på den frågan har min älskade vän nu kommit med; världen består av flera pussel, inte bara ett enda. "I likhet med pusselbitar passar vi alla in någonstans - men inte alltid i samma pussel." lyder Tessies ord. Hon har nog rätt. Vi har alla en plats i denna värld, men det är inte alltid vi platsar där vi först tror. Det finns ett pussel för oss alla. Det gäller bara att hitta de pusselbitarna som man passar ihop med. Tänkvärda ord från två tänkande själar; Tessie och jag själv.


Läsarnas Ord
Ord från: Erika

Det var bra ord det där =)



Sv. Tja över hundra skor har jag nog vid det här laget, hehe!

2010-05-17 @ 17:51:04
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Ord från: Erica

Väldigt kloka ord. <3

2010-05-17 @ 18:17:50
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Ord från: Anonym

Rubruken fick mig att tänka på lejonkungen - vi är ett. En väääärld full av liiiiiv...



KRAM becka <3

2010-05-17 @ 20:33:17
Ord från: Bloggarmaja

häftig text i bilden!

2010-05-18 @ 11:53:55
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0