Även jag är osäker

Jag är ingen Gud, ingen allsmäktig, ingen översittare. Jag är som vilken människa som helst. Jag är en tjej på snart sjutton år som går på gymnasiet och som är som alla andra (nästan). Det ligger i människans natur att vara osäker. Vi blir det, när något nytt väntar och vi inte har svaret. Vi vet inte slutet, kanske inte ens början. Så känns det nu. Även jag kan bli osäker ibland. Den nya bloggen är igång, men jag har inte kommit så långt. Julia tror att det kan vara det som får mig att känna stressen, men jag är inte säker. Det kan vara så. Jag vill ju så gärna komma igång, men det finns fortfarande dilemman som stoppar mig. Just nu är det betalningen. Hur tar man betalt på ett säkert sätt? Att ge ut sina kontouppgifter är tydligen inget att rekommendera. Hur går man då till väga? Kanske är hela idén absurd, men jag vill lyckas. Självförtroendet sjunker, när jag ser min idé falla samman. Jag vet inte vad jag ska känna eller tycka. På något sätt anade jag detta.

Finns det någon som kan hjälpa mig?


Läsarnas Ord
Ord från: LORISSA

jag gav mina kontouppgifter till alla som skulle köpa. Om någon någonsin ska kunna göra något av det så behöver dem min legitimation och se ut som fotot på legitimationen, så jag skulle faktiskt inte säga att det är osäkert.



Men grubbla vidare, känn efter själv <3

2010-05-06 @ 19:10:34
URL: http://lorissalovebomb.se
Ord från: viktoria

tack kul du tycker om BIA boken

2010-05-06 @ 19:41:45
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/
Ord från: viktoria

Sv, angående detta med kontonr osv. Jag tror inte det är så farligt o lämna ut det för vad jag vet måste man ha kortet också om man ska kunna ex. ta pengar ifrån det, men annars kan du kanske skapa ett nytt konto på banken som inte går till ngt. kort alls så kan de sätta in pengar på det istället. Alt. är att du endast har att dom får komma hem till dig o köpa på plats eller skicka pengar på posten (det är dock inget jag skulle rekomendera, kan lätt stjälas och försvinna under postens hantering pengarna.) men det är ju ändå en möjlighet.

2010-05-06 @ 19:45:05
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/
Ord från: viktoria

svar; har ej hunnit/orkat kolla mer på photoshop ännu. Får ta det när tid/ork finns.

2010-05-06 @ 19:45:59
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/
Ord från: J

Hallo,



Paypal är ett bra sätt att hantera köp via internet, så kolla upp det, fast det kostar pengar om inte jag minns fel så du får ju se om det är värt det hela. :)



Ha d !

2010-05-08 @ 02:30:48
URL: http://jwwj.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0