De är människor som bryr sig

Nu är jag hemkommen från farfar. Efter en mycket trevlig kväll, känns det nu skönt att vara iklädd mysbyxor igen. Jag mår bra. De som var hos farfar och Barbro är människor som bryr sig. Vi hade en hel del intressanta konversationer. Ibland pratade vi alla om samma ämne. Andra stunder pratade vi med några få. Jag hade en hel del konversationer med min farbrors fru. Hon är en härlig människa. Det känns skönt att kunna lätta sitt hjärta till någon, som man vet lyssnar. Även om vi inte pratar om livsviktiga ting, så får jag ut något av våra samtal.

Efter en dag som inte har varit så bra, har jag i alla fall fått njuta av en trevlig kväll med nära och kära. Tack för det.
Hur har din fredagskväll varit?


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0