He estudiado Español

För er som förstår spanska, kan ni redan i rubriken räkna ut vad jag har gjort. För er andra kan jag tala om att jag har pluggat spanska. Inte något jag vanligtvis brukar göra på helgerna, men det är ett måste denna dag.

Jag avskyr att plugga på helgerna! Då ska jag vara ledig och njuta av det. Tyvärr blir det inte riktigt så idag, men jag försöker kompromissa. Nu har jag studerat spanska en stund och tänker därför ta mig en promenad i det otroliga vädret. Solsken, solsken, solsken! Självklart kommer det upp bilder senare under dagen, så att ni får se vad jag lyckades plåta.
Jag tror jag behöver en runda i det fina vädret. Veckan som kommer är inte precis en vecka full av slappa dagar. Det är mer att göra på de kommande tre dagarna, än det var att göra under förra veckan.
Måndag: Prov i spanska.
Tisdag: Presentera serie-idé.
(Hela jag skriker; Jag vill inte! Det gick ju så dåligt i fredags. Jag är fortfarande upprörd och den negativa inställningen är jag rädd att jag inte kommer ifrån. Får man stanna hemma på grund av ilska mot skolarbete?)
Onsdag: Prov i Matematik.

Dags att bege sig ut på fotopromenad!


Läsarnas Ord
Ord från: viktoria

svar; tack :-)

2010-05-09 @ 14:00:29
URL: http://viktoriahelena.blogg.se/
Ord från: Erica

Jag hatade då jag var tvungen att plugga på helgen med. Prov på måndagar borde vara förbjudet.. :p

2010-05-09 @ 15:04:27
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0