Laddar inför Sommaren

Jag känner mig väldigt oinspirerad. Skolan består av prov och tråkiga lektioner. Jag försöker trots det tänka positivt. Sverige kommer allt närmare sommaren och allt som hör till den, vilket kanske kan det få mig på bättre humör?


Jag i min nya klänning.

Idag slutade vi tidigare, så jag hade en timma att fördriva. Åkte in till stan och spontanshoppade. Fick med mig en sommarklänning hem. Bilden är tagen i omklädningsrummet, så ljuset är inte bra. Klänningen är svart med prickar på. Mitt spontanköp gjorde mig lite gladare. Det är snart sommar och jag har nu en fin klänning att gå runt i.

 

Och ja, med sommaren kommer värmen. Typiskt. Jag tycker inte om när det är varmt. Idag hade jag verkligen för mycket kläder på mig. Att ha munkjacka under jackan är inget att rekommendera. Slut på det. Snart är det också slutet för mina converse. Det är inte precis svalt att gå runt i heltäckande skor. Nej, jag väntar på att få plocka fram ballerinaskor och sandaletter.
Ännu ett tecken på att sommaren står och knackar på dörren, är att det nu är väldigt skönt att sitta ute. Efter en tråkig dag i skolan, var det väldigt skönt att sitta ute på båten. Det fläktade gott, sämre känslor försvann och jag kom fram till ön på gott humör. Det är underbart att kunna sitta ute, när man åker genom skärgården!


Läsarnas Ord
Ord från: Erica

Varför tycker du inte om då det är varmt?

2010-05-18 @ 17:26:11
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Ord från: Elin

v; åhw, tack så mycket :D vad glad jag blir!

Gillar klänningen :D

2010-05-18 @ 17:51:09
URL: http://elinomi.blogg.se/
Ord från: Tessie

Super fin klänning, och super fin bild på dig!!

Diggar dina skor, har såna jag med.. S N Y G G A S T, fast mina är en kopia av alstars :)



Svar:

Jaa de är fint med röda naglar, håller med dig!

Jo, det var skönt att det löste sig med medicinen!



-Kramar-

2010-05-18 @ 17:54:52
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Ord från: LORISSALOVEBOMB

snygga kvinna! Hoppas att du inte missuppfattar den här kommentaren, men i mina ögon har du varit sötast och finast, men på den här bilden är du SNYGGast!! :D



Mina converse fick säga farväl idag.. :/

2010-05-18 @ 20:53:27
URL: http://lorissalovebomb.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0