Något stressar mig

Mitt illamående kände jag efter gårdagens sista lektion. Jag mådde illa, men inte så att jag ville spy. Det kändes mer som att det satt i halsen. Jag kom hem, tog det lugnt och försökte slappna av. Ändå kände jag känslan. Jag gick och la mig - fortfarande med illamåendet. Vaknade med samma känsla. Under dagen gick mitt illamående över till andningssvårigheter.
Det är något som stressar mig, men jag vet inte vad. Alla tecken på att jag är stressad finns där, men jag kan inte se någon anledning. Underligt. Jag slappnar inte av konstigt nog. Någon som har något tips på hur man hanterar stress?

För övrigt har dagen varit bra. Jag känner mig äntligen hemma i skolan. Ja, det känns bra. (Mer om det senare.)
Nu tänkte jag fundera över priserna jag ska ha på mina kort. Har fått några tips på hur jag ska bestämma priserna. Det välkomnas fler! Så fort jag är klar med det, ska jag börja lägga in korten jag har gjort i bloggen. Kanske kommer jag igång redan ikväll?

Kvällen och natten ska tillbringas hos Rickard. Jag har saknat honom. <3


Läsarnas Ord
Ord från: Erika

Om du inte vet varför du är stressad får du försöka klura ut varför du är det. Då kan du lättare göra något åt det.



Sv. Ja marabou har verkligen kommit med en massa nytt.

2010-05-05 @ 16:42:05
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Ord från: LORISSA

åh raring, det är väl inte den nya bloggen? För ta det i din egen takt. Ingen kommer döma, det absolut värsta som kan hända är att du inte får många köpare - och det är ju ingen fara eftersom det är ditt intresse och du mest gör det för ditt eget intresses skull.



Om det är något annat så får du ge det tid, tid tills du inser var stressen ligger.



Mot oförklariga illamåenden är även, hur konstigt det än låter, ramlösa väldigt bra. Minns inte vad min husläkare sa, men det är något med mineralerna det innehåller.



TA MASSOR MED HAND OM DIG!

2010-05-05 @ 23:18:13
URL: http://lorissalovebomb.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0