Nya hörlurar

Jag använder flitigt min mp3 och så också mina hörlurar. Är det då konstigt att de inte håller mer än ett halvår. Kanske det. Ett par nya hörlurar borde ju hålla minst ett år, eller? Jag får köpa nya ganska ofta. Jag vet inte vad jag gör för fel. Någon som har tips på hur man gör för att inte förstöra hörlurarna? Någon som har samma problem som jag? Vad är värt att lägga på ett par hörlurar? Jag vill inte lägga så mycket, eftersom att jag vet med mig att de kommer gå sönder inom ett år. De jag köpte idag kommer från Kjell & Company. Jag betalde inte ens hundra kronor, då varan var prissänkt. Helt okej tycker jag. Vi får se hur länge de håller...




Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0