Sommarjobb på G

Min vän Katja jobbade förra sommaren på ett café här på ön. Jag var nere några gånger, bara för att det var roligt och för att kunna umgås med min vän. I år har jag funderat på att börja jobba där. Jag pratade med Katja och hon tyckte definitivt att jag skulle gå ner dit och höra om det fanns en ledig plats. Hon hade hört att det lilla företaget skulle expandera, så mer folk skulle nog behövas. Jag gick i eftermiddags ner till caféet och pratade med ägaren. Jag fick lämna namn och telefonnummer och fick i gengäld ett glatt besked. Jag är nästan lovad ett jobb i sommar. Blir det inte nere i caféet, blir det korvförsäljning vid stora vägen eller så får jag ett jobb i hans blomsteraffär inne i stan. Jag har alltså ett jobb på G! Jag är mycket glad, kan jag lugnt medge. En bra födelsedag? Absolut!


Läsarnas Ord
Ord från: Tessie

Vad roligt att det kommer lösa sig för dig med sommarjobb!!.. :) Toppen!!...



-kramar-

2010-05-23 @ 21:34:03
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Ord från: LORISSALOVEBOMB

Dubbla grattis då, även om du inte skrivit på kontrakt och så måste detta kännas härligt! :D

2010-05-23 @ 22:17:02
URL: http://lorissalovebomb.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0