Från en kall himmel


Morgonen vid spårvagnen.

Ny vecka. Nya tag. Bloggen har legat nere på grund av bristande inspiration. Jag vill skriva, men bloggen känns inte alltid som rätt forum. Nu försöker jag igen. Nya tag och inte alls en lika stressig vecka. Förra veckan var hemsk! (Ni kan få se bild på en överanvänd kalender senare...)
Jag köpte en vinterjacka i helgen, eftersom min förra är spårlöst försvunnen. Den ligger säkert någonstans och bara väntar på att bli hittad. Antagligen dyker den upp snart, så fort jag har börjat använda min nya jacka. Idag gick jag faktiskt i min skinnjacka - fortfarande. Jag har en viss kräsenhet, när det gäller stora jackor. Fryser hellre några morgnar till, istället för att se tjock ut. Tonåring på hög nivå, men bara ibland. Imorgon får jag dock se till att komma över dessa patetiska tankar. Det var ju kallt i morse; det snöade ju för tusan! Stora flingor dalade sakta ner från himlen. Det var fint, minst sagt. Det fick mig att tänka på julen. Den är nära. En jul med stora snöflingor från en kall himmel skulle verkligen förgylla den tjugofjäre december.


Läsarnas Ord
Ord från: Anniepie

Jaa, det är gott! :) Oj, va konstigt att din förra jacka bara har försvunnit, hoppas att du får tillbaka den snart! :) Förresten, alla ser större ut i vinterjackor inte bara du. hehe Här har det inte kommit någon snö än, men hoppas att den kommer till första advent iaf! :) Kram på dig!

2010-11-22 @ 11:04:23
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Ord från: Dragana

Härligt med en vinterjacka, den klarar man sig inte utan nu för tiden... men du hittar säkert din gamla! :P Den kan ju inte vara helt borta!

2010-11-22 @ 11:19:59
URL: http://iseedee.blogg.se/
Ord från: M I M I

hoppas du hittar din jacka igen!

2010-11-22 @ 13:08:12
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Ord från: Annika

Ibland orkar man helt enkelt inte blogga!

2010-11-22 @ 14:27:27
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0