Jasmine's Kortmakeri blir marknadsfört av FikaMed


Jasmine's Kortmakeri blir marknadsfört av FikaMed

Snälla Eleonore som driver bloggen FikaMed har i ett inlägg skrivit om Mitt Kortmakeri. Hon erbjöd sig att sätta in en reklambild i sin meny och ett sånt erbjudande tackade jag absolut inte nej till. Jag vet att Anniepie vid ett tidigare tillfälle också har satt in en bild på headern i sin meny. Andra bloggar, exempelvis Anna och Julia, har tillägnat ett helt inlägg endast avsett för min lilla hobbyverksamhet.
Det är så himla roligt att folk hjälper mig. Det är svårt att göra reklam för hemsida, när man inte vet hur man ska göra (bortsett från att vara egoistisk och spamma reklam till samtliga bloggare). Jag tackar ödmjukast för er hjälp.
Gå direkt till Jasmine's Kortmakeri!


Läsarnas Ord
Ord från: Lina

sv. Tack så mycket :)

2010-11-01 @ 11:52:22
URL: http://mybutterfly.blogg.se/
Ord från: Kajsa - En Feskardotter i mode

Grattis, om man kan säga så :)

Hoppas du får en goo Måndag :)

2010-11-01 @ 11:57:23
URL: http://kajsafashionmagazine.blogg.se/
Ord från: Eleonore

Åh tack för detta inlägg och länk! Söt du är. Som sagt du har många som gillar dig :)



Kärlek kan gå hur snabbt som helst om det är äkta och på riktigt. Varför vänta om det känns rätt? :D

Hoppas du får en fin tisdag!

kram

2010-11-02 @ 07:42:56
URL: http://fikamed.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0