Lång promenad med grillning

Efter den sena frukosten blev det en lång promenad. Alla hängde på; jag, mamma, L och Anders. Vi var ute och gick i över fyra timmar. Första halvan gick bra. Då var vädret kanon, humöret på topp och skratten höga. Vi stannade till vid en båthamn och grillade kryddig korv. Det var välbehövligt, likaså var Degistive-kexen som vi också hade med. Utsikten var fantastisk och jag känner mig tvungen att dela med mig av min syn (se bild, klicka här för att få ta del av fler bilder).
Grillen slocknade och mörkret föll snabbt. Lika snabbt kom kylan och alla frös vi. Hem gick vi, med endast ett par vantar. Jag hade prioriterat att låta mina stanna hemma, eftersom det var så varmt när vi gick mitt på dagen. L fick dela på ett par vantar tillsammans med mamma, som hade haft med sig sina. Lyckligtvis hade jag gosig tröja med stor polokrage på och den höll mig någorlunda varm. Trötta frusna och med toaletten som mål, kom vi slutligen hem.
Nu väntar myskväll och varma kläder.


Läsarnas Ord
Ord från: izza

hoppas du hade det trevligt=)

sv: tack=)

kram

2010-11-06 @ 18:03:02
URL: http://izzahahne.blogg.se/
Ord från: TIEPAMANDAHH

ja duh, jag gillar bäst att bloggen äh ROSA! :D

och ja tycker att din header äh såå vacker!

2010-11-06 @ 18:40:28
URL: http://tiepamandahh.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0