Med stressen nerkörd i halsen

Den största uppgiften i caset ska vara inlämnad imorgon. Jag började skriva på den idag, efter att ha letat fram fakta om sekten jag har valt att skriva om. När jag försöker få ur mig något är allt jag kan få fram dålig svenska, och religion - fast det är psykologi vi ska sikta in oss på. Stessen är nerkörd i halsen och jag stirrar rakt fram. Flera tappra försök till att få ner det jag vill, men det tar stopp. Kallsvetten kommer, magen knyter sig och jag inser att tiden är knapp. Stressen finns där och den gnager. Sista uppgiften, jag försöker kämpa. Om jag bara klarar denna uppgift kommer jag att få vila. Helgen ska bli lugn, bortsett från att jag måste leva med att matteprovet inte gick bra.

Jag försöker andas, men stressen klamrar sig fast. Skjuter jag upp min deadline, då ökar bara stressen. Jag måste försöka, hur ont det än gör.

 


Läsarnas Ord
Ord från: lizzie

hej, fin blogg =)

hur är det?

2010-10-21 @ 14:57:37
URL: http://undercoverloverx.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0