Sista rosa rosen


Kort 56 (till försäljning, klicka här)

Jag har än så länge bara knåpat ihop ett kort. Det tar sin tid att göra varje kort. En timme per kort är ganska genomsnittligt räknat. Ibland tar det en och en halv timma och ibland tar det knappt femtio minuter.
Kortet ovan är det sista med en rosa ros. Nu är rosorna i rosa nyans slut och därför finns det inte tillgång till fler. Är man intresserad av att ha en rosa ros på sitt kort, får man helt enkelt kolla in korten som jag har skapat tidigare. Eftersom materialet tar slut efter hand, finns det inte alltid möjlighet till att köpa nytt. Istället använder jag mig av nytt material eller av sådant som legat orört sen länge. Det är kul att hitta på nya kreationer, speciellt om jag får reda på vad ni tycker. Så, vad är det ni tycker om med mina kort? Någon speciell detalj, stil, färg..? Skulle vara snällt om jag fick lite stöttande tips, så att jag vet vad som uppskattas och inte. Tack för hjälpen.

Kolla in alla mina kort här.


Läsarnas Ord
Ord från: Josefin

Jag gillar såklart de rosa korten bäst, eftersom det är min favoritfärg! ^^



Du utvecklats i skapandet måste jag säga, roligt att följa! ^_^



xxx

2010-10-15 @ 20:42:11
URL: http://josefinstaaf.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0