Skriver med musik i bakgrunden


Oskar Linnros - Från och med Du

Jag lyssnar på Oskar Linnros och hans låt "Från och med Du". Jag tycker den är fin. När jag hörde den första gången, tyckte jag inte att den var så speciell. Efter att jag hörde den på radion idag, kunde jag inte låta bli att bli förtjust. Den är bra och inspirerande. Jag sitter och skriver på min lilla roman, som jag en gång ska publicera. Jag kämpar på med den. Ibland går det bättre, ibland sämre. Idag går det faktiskt ganska bra. Skrev igår kväll också. Kvällen är bästa tiden på dygnet om man vill skriva, det tycker i alla fall jag. Med lite musik i bakgrunden blir det dessutom en harmonisk stund av kreativt skapande. Det gillar vi!


Läsarnas Ord
Ord från: Eleonore

Ja det är ju så tyvärr, tråkigt att den inställningen ska finnas. Men den riktiga styrkan är ju att våga visa svaghet :)

2010-10-09 @ 21:50:58
URL: http://fikamed.blogg.se/
Ord från: elina

Vad handlar din roman om? :)

2010-10-10 @ 12:36:22
Ord från: Jasmine - ägare till RosaNatt

Svar till elina:

Min roman handlar om en förlorad kärlek. Det är sanning rakt igenom, men på ett abstrakt sätt. Jag tänkte förklara hela boken på ett tydligt sätt precis i slutet av "boken".

Kul att du frågar. :)



Kram

2010-10-10 @ 20:52:09
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Ord från: Anonym

älskar den låten! :D

2010-10-13 @ 10:54:17
URL: http://nilpau.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0