Smakrik pasta

(Ingen bild)

Stället Pasta +, som vi först hade planerat att äta på, hade inga lediga bord. Vi fick därför gå vidare till nästa restaurang. Där var priset helt okej och jag fick en middag med dricka (ingen alkohol) för under två hundra kronor. Prefekt! Portionen med pasta smakade mumsigt och väldigt mycket. Starka kryddor, som gjorde att jag blev lätt snuvig. Soltorkade tomater och spenat gjorde hela rätten delikat!
Det gick bra att äta ute. Det kändes inte obekvämt. Antagligen för att sällskapet var väldigt tryggt och avslappnat.
Vi åkte sedan hem till Rickards lägenhet. Det var första gången Rickards familj från Stockholm fick se hur Rickard bor. Vi fikade och kollade bilder. Nu har de gått och mina två gentlemän sitter och spelar tv-spel. Jag var med ett tag, men tröttnar lätt. För mycket nördande gör att mitt intresse minskar. Jag tänkte spela theSims3. Nörda kan jag, men i så fall måste det vara "rätt" spel.

Ha en fortsatt trevlig kväll!


Läsarnas Ord
Ord från: ebba♥

sv; tack ska du ha :D

2010-10-02 @ 23:03:46
URL: http://ebbagreen.blogg.se/
Ord från: Felicia - mina författardrömmar

Jag blir också snuvig av stark mat, men älskar att äta starkt, särskilt om det är indiskt ;)

Det var billig middag, priser om man äter ute är så höga nuförtiden :S

2010-10-03 @ 16:34:11
URL: http://feliciasigfridsson.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0