Utdrag; Din närhet lindrar, men dina ord läker mig.

"Just då var inte du i fokus. Jag skänkte dig en tanke, inte mer. Jag hade annat att fundera på. Men jag vet med mig, att om du hade varit där, då hade jag mått så mycket bättre. Jag kan se det framför mig, att vi sitter där på gungan. Jag sitter tyst och du likaså. Jag tittar skyldigt och ledsamt ner i sanden under gungan. Du ser på mig. När jag höjer min blick, möter jag din. Ögonen dina är varma och välkomnande. De är kärleksfulla och jag blir lugn. Du tycker om mig och du finns vid min sida. Du behöver inte säga något, jag förstår ändå. Men det du säger, de hjälper. Din närhet lindrar, men dina ord läker mig. Om du bara hade suttit där bredvid mig, då hade jag kanske förstått. Eller så hade allt bara blivit värre, när jag nu försöker glömma dig och gå vidare."


Läsarnas Ord
Ord från: F R I D A

Du skriver så bra..

2010-10-16 @ 22:32:34
URL: http://fridamarklind.blogg.se/
Ord från: Mimmi

svar. åh, hur kan man hata att köpa skor? det är ju typ det bästa som finns :D haha! men jag förstår det, jag kommer att göra samma sak. även om stora delar av den summan jag tjänar nu alltid går till skor varje månad (a)



tack, detsamma! Kram

2010-10-16 @ 22:50:02
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0