God morgon mitt i natten

Typ. Eller kanske inte mitt i natten. Men på en lördag, när man är ledig från skola och jobb, känns det som mitt i natten. Klockan är inte ens sex och jag är redan uppe. Fullt påklädd och nästan klar. Jag ska nämligen tillbringa dagen i Köpenhamn. Det ska bli spännande. Ser otroligt mycket fram emot att fotografera Danmarks huvudstad. När man kollar in andras fotobloggar, ser man hur fina bilder de tar. Jag vill också kunna vara stolt över bilder på en av Nordens vackra huvudstäder.
Vi ska bila ner till Helsingborg, sen blir det färjan över till Köpenhamn. Det är tyvärr ingen festbåt, vilket betyder att spelautomater inte är aktuellt. Och jag som älskar att spela. Visst, jag må vara snål och jag håller väldigt hårt i mina pengar... Men när jag väl har ställt mig vid en spelautomat, då vill jag inte lämna den. Kärlek vid första ögonkastat? Ja, jag anar det.

Önskar er alla en trevlig lördag!
Jag kommer hem sent ikväll, kanske hörs vi då.


Läsarnas Ord
Ord från: Ida

God morgon :) Hoppas dagen blir bra, med bra väder och många fina foton!

2010-09-11 @ 06:17:49
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/
Ord från: noemii

hoppas att du får en trevligt dag där :)

2010-09-11 @ 08:50:28
URL: http://noemii.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0