Gör reklam för Jasmine's Kortmakeri


Ny header till Jasmine's Kortmakeri!

Under kvällen har jag suttit och pysslat med en ny header till Kortmakeriet. Vad tycks? Själv är jag jättenöjd! Den är bra mycket snyggare än den förra, som jag i ren hast krafsade ihop i våras - för att det ens skulle finnas någon header. Den nya är mer seriös och jag hoppas att det ser mer proffsig ut.

Min kortförsäljning har inte kommit igång - alls! Har sålt tre kort sammanlagt (bortsett från försäljningen på marknaden i somras) och det är till vänner. Jag är inte så nöjd, det erkänner jag. Men jag ger inte upp, icke! Snart är julen här och tills dess ska det produceras julkort. Jag hoppas att försäljningen hinner komma igång innan dess, därför behöver jag er hjälp!

Skriv ett inlägg i din blogg där du gör reklam för Mitt Kortmakeri. I inlägget ska du a) klistra in bilden ovan, b) länka till Jasmine's Kortmakeri och c) skriva ett omdöme (bara några enstaka rader).
I gengäld länkar jag till din blogg (inlägget som handlar om Kortmakeriet), som tack för hjälpen. Det låter rättvist, eller hur?

Det finns inga som helst krav på att du måste börja följa Kortmakeriet via Bloglovin', men jag kan rekommendera dig att göra det. Jag kommer snart att börja tillverka julkort - något som garanterat kommer vara bra att ha i slutet av december.

Du gör reklam för Mitt Kortmakeri och jag länkar till din blogg. Man ska hjälpa varandra!
Tack snälla på förhand. <3


Läsarnas Ord
Ord från: Angela

SV: Haha, okej-okej! :)

2010-09-18 @ 00:22:53
URL: http://angeelas.blogg.se/
Ord från: deckre

vad fin den nya headerna var

2010-09-18 @ 00:28:13
URL: http://deckre.blogg.se/
Ord från: LORISSA LOVEBOMB

jag ska göra det här för din skulle så fort jag får upp besökarantalet igen :)



sv: Ja, jag brukar drömma att mamma säljer mig till Voldemort. Och så brukar jag drömma om naturkatastrofer.. usch..

2010-09-18 @ 02:16:52
URL: http://lorissalovebomb.se
Ord från: Sandra

Dom skorna är riktigt snygga :P Fast jag har inte hunnit använda dom.. Än :P haha

2010-09-18 @ 09:07:54
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Ord från: Anna

Klart jag hjälper dig. Nästa inlägg blir direkt om ditt kortmakeri ;) Lägger till på bloglovin också :)

Fin headern blev, den kommer locka köpare!



Sången i nästa inlägg är bara för härlig. Man blir så glad av den.



sv: Självklart tyckte jag om din text, du förstod helt rätt! Om du vill läsa (känn inget tvång, absolut inte) så kan jag maila min 5-sidors korta (och enligt mig dåliga) deckare till dig?

kram <3

2010-09-18 @ 16:10:23
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0