Jag gråter nästan av lycka (aningen patetiskt)

Har jag nämnt att jag är glad? Har du missat det kan jag göra det ännu mer tydligt för dig genom att berätta följande... Ni som har följt min blogg i alla fall i höst, vet att jag verkligen älskar serien Beverly Hills 90210. Jag blir faktiskt deppig, när jag inser att jag faktiskt har missat ett avsnitt, fast jag är väl medveten om att jag inte kommer att hinna hem tills det börjar. I dessa dystra stunder försöker jag intala mig själv att jag en dag kommer ha alla boxarna hemma. Jag kommer ha mitt eget arkiv med samtliga säsonger av denna underbara serie. Då kommer jag kunna se serierna när jag vill och hur många gånger jag än behagar. Jag väntar därför med spänning på att den kompletta boxen med alla säsongerna ska komma ut i handeln. Preliminärt datum för detta är den 24 november 2010. Jag kan knappt bärga mig! Och - eftersom jag är så kär i serien - kan jag inte låta bli att ibland blicka in på någon sida och se bilder från serie. Nyligen kom jag över en bild på hur den stora samlingsboxen kommer att se ut.


Bildkälla
Ledsen att det ser ful ut, men det blev bara värre när jag redigerade bilden...

Jag är så glad att jag nästan gråter. Det som oroade mig, när jag hade bestämt mig för att köpa boxen med alla serier i, var att jag kanske inte skulle få alla boxarna. Förstå mig rätt nu; jag vill gärna att varje box ska ha sitt unika utseende - precis som om man köpt varje box för sig. Det är ju en del av själva köpet. Liksom ett CD-fodral i originalversion är mer uppskattat än en bränd skiva utan fodral. Håller du med?
Lyckan jag känner är väldigt stark. Den stora boxen är snygg och fodralen som varje säsong ligger i är precis som jag vill ha dem. Jag är säker på att köpet av Beverly Hills 90210 kommer att bli jättebra! Nu gäller det bara att ha tålamod och vänta tills slutet av november...


Läsarnas Ord
Ord från: Linda

Åh vad bra! Jag önskade bara att fler människor hade orken o lusten att engagera sig lite. Tillsammans kan vi göra skillnad!

2010-09-24 @ 18:11:30
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0