Ledig denna gråa dag

Hej!
Bloggen uppdaterades inte igår, jag vet det.  Men jag hade ingen lust och ville därför inte puiblicera något tråkigt inlägg som inte hade någon baktanke. Nu tänkte jag dock bara skriva och berätta att jag är ledig idag, liksom igår, och att jag är hemma hos Rickard. Han jobbar, så det blir en dag i ensamhet. Men det ska inte vara några problem - det är jag ganska säker på. Antagligen blir det två timmar Beverly Hills 90210 och resterade timmar tillägnar jag åt theSims3. Så ska en mysdag tas vara på enligt mig! Vädret visar på att det är riktig höst; blåsigt, grått och regnskurarna är inte långt borta. Jag tror att jag håller mig inne.
I eftermiddag åker jag ut till pappa, för att tillbringa kvällen där. Imorgon blir det till att åka igen och det tillbaka hit. Pappa ska iväg på kvällen och istället för att vara hemma ensam (vilket kan vara skönt ibland, men jag är mörkrädd), åker jag till Rickard med förhoppning om att en kväll tillsammans med min älskling ska bli mysig.

Det ska uppdateras åtminstone en gång till idag. Då har ni chansen att få en länkning, om ni är snälla och gör mig en tjänst. Det låter rättvist, eller hur? Håll utkik! Inlägget dyker upp ikväll.



Läsarnas Ord
Ord från: June

Sv: Tack så mycket :)

2010-09-17 @ 09:34:46
URL: http://junesabstracts.blogg.se/
Ord från: Tessie

Ta vara på dagen! :)



Svar:

Jo det är klart att man tänker på det, så är det ju!! Men just nu har jag skallen fullt med en massa annat, min älskade har det inte lätt just nu (vill inte skriva ut allt här), men genom det så blir jag nedstämd med..

Men det är bara att finnas där som gäller nu, och vänta!!



-kramar om-

2010-09-17 @ 10:34:16
URL: http://curves4all.wordpress.com
Ord från: gina

hej

sv: jaa visst är det så alla har ju det nu för tiden jag har inte haft någon skinn jacka förut jag va lite sen med att köpa mig en men nu har jag oxå en hihi :d



man kunde barainte låta bli o köpa så snygga som domär asså :D



kram på dig

2010-09-17 @ 10:55:06
URL: http://ginazhubi.blogg.se/
Ord från: LORISSALOVEBOMB

jag tycker ditt utbyte låter som en smart marknadsföringsidé! Och relativt snart är det ju jul, det skulle vara kul om du fått igång verksamheten på allvar till dess :)



När vi ska träffas på allvar lovar jag att baka en kaka åt oss som faller båda två i smaken :D

2010-09-17 @ 12:19:07
URL: http://lorissalovebomb.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0