Utdrag; En process

"Det hela är en process. En process som förhoppningsvis kommer att leda till ett svar. För det är vad jag behöver: ett svar på alla de frågor som jag inte har fått svar på. Det har gått över ett år och jag har fortfarande inte förstått varför det blev som det blev. Jag vet att jag gjorde någonting fel. Du gjorde också fel. Ändå är det jag som står här med skuldkänslor och önskar att allt ska bli bra."

Jag skriver och skriver. Min förhoppning är att jag en dag ska kunna släppa taget.
Vill passa på att tacka så hjärtligt för era fina ord. Det glädjer mig att ni tycker så mycket om mina texter.


Läsarnas Ord
Ord från: Erika

Du skriver ju så bra. Går inte att göra annat än att tycka om det =)

2010-09-07 @ 19:42:57
URL: http://morgondimma.blogg.se/
Ord från: Anna

Men hallå, Jasmine, hur kan man inte tycka om dina texter? De är ju så berörande och äkta att man inte lämnar de oberörda och ditt språk är så bra :) Som sagt, jag vill ha ett signerat exemplar :D



Jag vet inte hur jag lyckades komma upp i över hundra läsare, för jag antar att jag kommenterade igenom en hel j**** lista och svar på kommentarer ger ju besökare ;) Så det är nog svaret. Kommer ihåg att jag tillbringade hemskt mkt tid på bloggen den dagen :)



Absolut, man måste ju veta VAD man faktiskt röstar på.

Kram <3

2010-09-07 @ 20:00:21
URL: http://annaanstensen.blogg.se/
Ord från: AMANDA FALK

Sv: Ja vi hade en super trevlig kväll i lördags :D hoppas din helg också var bra!?



Jaoja, jag är också imponerad av 2 år, grattis, kul!

vanlig choklad kan jag ALDRIG hata, men konstiga saker kan man ogilla ibland och älska ibland kosntigt nog :O



Ha en toppen tisdagskväll!

2010-09-07 @ 20:40:30
URL: http://amandafalk.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0