Utvärdering av Jobbet på Bryggcaféet


Intyg på att jag har jobbat i sommar.

Idag gick jag ner till caféet för sista gången denna säsong. Jag lämnade tillbaka arbetskläderna, som jag har haft på mig under sommarens arbetstimmar; en skjorta och ett förkläde. Med mig hem fick jag ett intyg på att jag har arbetat på caféet denna sommar. Det är ett handskrivet intyg, men jag hoppas att det är godkänt. Min arbetsgivares namnteckning och telefonnummer står på intyget, så det borde vara okej. Men man vet aldrig, världen är grym och orättvis.

Sommaren som har gått har varit väldigt givande. Att jobba nere på caféet har varit fantastiskt roligt och jag har trivts så bra. Mitt första riktiga sommarjobb och jag är supernöjd. Vet med mig att jag har utvecklats mycket som människa med hjälp av den här erfarenheten.
Jag kan tänka mig att jobba på caféet även nästa år. Dock ska jag söka andra jobb också. Man kan inte vara insnöad på sin ö, om man ska klara sig ute i stora världen senare i livet. Det blir till att försöka få annat jobb nästa år, men jag ska hålla i baktankarna att jag alltid är välkommen att jobba på BryggCaféet även nästa år.
Med dessa ord sätter jag punkt för det som har med årets sommarjobb att göra. Tack.


Läsarnas Ord
Ord från: Julia

du fick ju trots allt ett intyg! Alltid bra för kommande ansökningar :) Du är duktig

2010-09-04 @ 12:53:14
URL: http://missferret.blogspot.com
Ord från: Loviza

Haha klart det blir! Det är så värt pengarna och det kostar bara 25kr!! :O

2010-09-04 @ 13:06:56
URL: http://cheerblond.blogg.se/
Ord från: Loviza

Nej precis, köper typ alltid 2 stycken för då kostar dom 39kr ;)

2010-09-04 @ 13:10:10
URL: http://cheerblond.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0