En dag att minnas i vintertid

Jag har spenderat min lediga dag med pappa och havet. Den fina snipan som pappa skaffade sig i fjol har tillfört mycket gott. Det är en viss skillnad på att ta den istället för att ta den lilla ekan ut på äventyr.


En dag att minnas i vintertid.

Vi hade i dörjen, när vi hade siktet ut mot horisonten och sedan tillbaka in mot land igen. Innan vi la till vid bryggan låg vi också en timme med agn och hoppades på fiskelycka. Pappa fick upp två makrillar, medan jag själv endast fick känna hur fisken nafsade. Jag sörjer dock inte, då jag mest är glad att jag fick uppleva en så fantastisk dag även denna sommar. En dag att minnas i vintertid.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0