Fredag 11 februari

Hemma. Och tur är väl det, för det blåser en himla massa utanför huset. Små snöflingor som knappt syns flyger omkring likt en orkan. Ruggigt; det låter läskigt. Men det är okej, jag sitter inlindad i en filt och lyssnar på go'a låtar. Min fredag börjar nu. Det blev knappt två timmar i skolan idag, så dagen känns än så länge ganska bortkastad. Men det är en del av livet. Alla dagarna måste inte vara drastiska vändpunkter i livet.


Dekorationer från en gömma.

Jag hittade snygga dekorationer i en gömma. De ska användas varsamt. Som vanligt hoppas jag på att kortmakandet (se mitt skapande här) ska få lite av min tid, nu när jag är ledig. Men man vet aldrig - jag lyckas sällan hålla mig till planerna som jag först hade.


Läsarnas Ord

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0