Med året 2011 framför mig

Det är med ovana fingrar som dessa ord skrivs. Jag har varit i Stockholm och kom innanför dörren här hemma i Göteborg för bara en liten stund sen. Bloggandet ska självklart komma igång igen, det kan jag lova. Tre inlägg fick ni läsa under min vistelse ifrån datorn, inte mer. Och ni fick heller ingen lyckoönskning inför år 2011, så här kommer den; Gott Nytt År!
Med året 2011 framför mig ska jag förmedla vad som senaste tiden har snurrat i huvudet på mig. Som några av er kanske minns, skrev jag i slutet av förra året att jag ska skaffa mig ett anteckningsblock, minns du? Jag har nu beslutat mig för att det ska bli av. I helgen införskaffar jag mig ett enkelt block, för att senare pimpa det på mitt sätt. Jag har en idé på design som jag tror kan bli storartad. Håll utkik, bild kommer självklart upp så fort det lilla projektet är genomfört. Och det jag skriver där, det kommer ni säkerligen få ta del av likt Utdragen som jag har publicerat för er.

Kommentarer och era inlägg ska jag självklart ta del av inom de kommande dagarna. Tack för att ni finns.



Läsarnas Ord
Ord från: Tessie

välkommen hem och god fortsättning!!

2011-01-07 @ 14:51:59
URL: http://curves4all.wordpress.com/
Ord från: anna

sv: bilderna på håkan är faktiskt inte mina, de är från rockfoto. fick inte ha med min kamera in på den spelningen :/

2011-01-07 @ 15:22:10
URL: http://addspirit.blogg.se/
Ord från: Isabelle

sv: tack, jag har bytt blogg nu så du vet så läs denna=)

men jag klippte av mig håret för att de var för slitet tyvär :( du kan se resultat på min nya blogg här=)

kram

2011-01-07 @ 18:16:57
URL: http://isabellehahnebroling.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0