TheSims3 - Mot vuxenlivet

Sist jag skrev om theSims3 var i november... Då berättade jag om att Ellie hade lyckats fjäska till sig några extra år, genom att överräck en blomma den dagen då tiden egentligen var kommen, läs inlägget här. Nu har det gått en tid och jag spelar med Ellie's son; George, och hans familj.


George's son Bob har firat födelsedag och är nu på väg mot vuxenlivet. Än så länge bor han kvar hemma, men det blir nog inte länge till. När hans lillasyster Mimmi är redo att kliva ut i stora världen, blir det förhoppningsvis en gemensam flytt.
På bilden ser du Bob i familjens matsal och i bakgrunden ser du en skymt av köket.



Läsarnas Ord
Ord från: Ida we

- Jag tycker att det räknas som tankar när man skriver ner sina tankar osv, vart man än gör det. Jag menar, mina dagböcker jag skriver nu är inte såhär "idag gjorde jag det och det och det osv", bara när jag känner för det. Skriver bara för att skriva helt enkelt, men kanske inte varje dag.

Nä, usch. 26/5-06... vilken fjolla xD astöntigt tycker jag, men älska att jag skrev "I love my life" bara därför haha xD



Haha, kul att du tycker det! Nu ska jag bara ta mod till mig (och spara pengar) och gå och tatuera mig påriktigt xD

2011-01-20 @ 13:20:04
URL: http://idawe.blogg.se/
Ord från: Sara

Ja, så sant! Att min pojkvän och jag kan umgås som kompisar är viktigt för mig :)



Åh,, jag älskar sims ;)

2011-01-20 @ 15:56:53
URL: http://saralundins.blogg.se/
Ord från: jasmin

sv: åh gud vad jag avundas att du tar studenten nästa år. det är det bästa som finn, utan tvekan :D

2011-01-20 @ 23:42:21
URL: http://jazii.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0