Utdrag; Jag slutade aldrig tro

"... Att tvivla på att du inte brydde dig om mig, är som att tvivla på kärlek. Dina ord och dina handlingar kanske inte var äkta, men det är inte rättvist att förneka att du brydde dig om mig. Allt du gjorde för mig, allt du sa och alla gånger som du hjälpte mig och ställde upp; alla de gångerna bevisar gemensamt en sak; att du brydde dig om mig. Det är orättvist att förneka det. Jag slutade aldrig tro. Det var du som inte vågade erkänna."


Läsarnas Ord
Ord från: Rinki

"Jag slutade aldrig tro. Det var du som inte vågade erkänna." Jag fastnade verkligen för den sista meningen, så vacker. Det är ett tecken på att det är jättebra skrivet enligt mig, om jag fastnar för något speciellt om det är något som talar till mig. Det behöver inte vara hela boken, eller hela handlingen, men något litet eller stort. Du skriver verkligen jättebra och du kommer att gå långt med ditt skrivande, det vet jag.



Sv: Ja, läsa är verkligen helt fantastiskt. Jag började att följa True Blood på TV och sedan hörde jag någon intervju på YouTube med någon av skådespelerskorna (tror att det var hon som spelade Arlene) och hon sade att böckerna är så pass annorlunda, i alla fall efter första. Så då kände jag att jag bara var tvungen att läsa dem, så nu håller jag på och plöjer den serien.



Kärleksromaner kan absolut vara bra, du ska få ett par tips. Du har säkert hört talas om The Notebook, som är den finaste kärleksfilmen enligt mig och han som skriver de böckerna; Nicholas Sparks (som även ligger bakom The Last Song) är superduktig. En av favoriterna är "At First Sight", den är helt underbar. Sorglig och romantisk på samma gång. Såg nu också att det även är en film, undrar om det är samma, jag ska kolla upp det!



Jag har spelat en del i Sims3, men nu vet jag lite mer, ska kolla vad jag har för inställningar. Jag har nog inte ändrat några sedan jag fick det. Jag vet hur inne man kan bli i det spelet.



Jag fick inte jobbet, men det kanske var lika bra, jag hade behövt gå upp klockan fyra varje morgon i så fall :/ inte det roligaste precis.



Du är verkligen speciell för mig också, det ska du veta!



Puss och Kram!

2011-01-25 @ 18:31:32
URL: http://rhulth.wordpress.com
Ord från: LORISSA LOVEBOMB

magiskt! du är underbar. Jag vill verkligen skriva när jag läser den kurs jag läser nu, samt att du inspirerar mig :)

2011-01-25 @ 23:10:47
URL: http://lorissalovebomb.se
Ord från: Becca

sv: okey :) fint med mej! Gör inte så mycket mer än att jobba och gosa med katterna ;) hihi..

påtal om allt och inget..

Har du ngt dröm jobb?? :D

2011-01-26 @ 15:50:34
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Ord från: Anonym

du skriver bra

2011-01-30 @ 17:52:05
URL: http://nooneknow.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0