Att växa lite som människa

2011-07-29

Kanske kan man växa lite som människa, genom att bemöta de öden som man tycker verkar obehagliga. Kanske kan man gå vidare med sitt liv, när man inser att allt inte var förgäves. Kanske finns där en insikt; lärdomen om att det som skedde förr har lett fram till något bra i den tid som vi upplever nu.


Läsarnas Ord
Ord från: Lorissa Lovebomb

du är en insiktsfull människa.

2011-07-31 @ 16:57:24
URL: http://lorissalovebomb.se
Ord från: Lorissa Lovebomb

Angående håret: ja, jag kommer inte orka ha peruk på mig hela tiden, men det är klart att det är roligt att kunna. Att inte se sjuk ut. Jag är så orolig att folk ska viska. Och tycka och spekulera... ganska skönt att kunna dölja det :)

2011-07-31 @ 17:49:32
URL: http://lorissalovebomb.se
Ord från: november - den annorlunda saken

ännu ett bra inlägg!



svar: åhh, tack så mycket. fast jag vill inte bara vara en bra skribent .. jag vill hitta ett eget, alltså ett personligt sätt att skriva på ... jag har hittat det tror jag men jag behöver utvecka det ... även mitt ordföråd måste bli bättre och sådant ... men man ska ju inte be om allt och få allt på en gång, man lär sig emd tiden. ju emr man lär känna sig själv så lär man känna andra och ju mer man kan om sig själv och omvärlden kommer etxterna bli bättre ... för då vet man hur man ska skriva för att det ska komma rakt in i hjärtat på folk! :D <333

2011-08-01 @ 12:35:53
URL: http://blatteunge.devote.se
Ord från: november - den annorlunda saken

svar: jo, men alltså anledningen till att jag vill ha ett bredare ordförråd är inte bara för att gå framåt med mitt skrivande. eftersom jag vet att det kommer av sig själv. anledningen är att jag då förstår bättre när det gäller vad andra skriver och så vidare ... och med det så kan man också förstå hur andra tänker och då får man en sak med olika synvinkalar. och då kan man välja vilket perspektiv man vill se denna sak på. ^^

2011-08-02 @ 11:36:45
URL: http://blatteunge.devote.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0