♥ by Jasmine


♥ by Jasmine

Jag har inte skapat kort på över en månad. Det beror framför allt på att tiden inte finns, men också för att inspirationen inte är mig till lags i alla stunder. I morse fick jag dock ett infall, när jag njöt av sovmorgonen och idéen plötsligt uppenbarade sig. Jag klottrade ner en skiss och lät det vara så... ett tag. Sekunden senare hade jag tagit fram materialet och var i full gång med att skapa. När kortet var klart, kände jag mig stolt. Dessutom hade jag stillat min abstinens. Jag må inte skapa mycket i dessa dagar, men jag behöver det lika mycket som annars.


Läsarnas Ord
Ord från: Sandra

åhh de där skulle kunna bli ett bröllopskort, tänk dig initialerna inskriva i hjärtat med antingen guld eller silver penna. Hur fint som helst :)

2011-07-22 @ 19:13:51
URL: http://sandrags.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0