Dans vid en solnedgång

Vädret har varit dåligt alldeles för många torsdagar den här sommaren. Det var i början av juli som solen höll oss sällskap nere vid dansbanan, men efter det har det mest regnat. Att denna kväll vid dansbanan var vacker är inga överdrivna ord. Mycket folk, bra lottförsäljning (jag hjälpte till att kränga några ringar) och en solnedgång som är värd att betala en del av livet för att se. Makalöst! Livet blir under kvällar som denna ganska magnifikt och perfekt. Jag saknade dock att ha R i min närhet.



Dans vid en solnedgång.


Läsarnas Ord
Ord från: Lilla Pyssel Inger

Underbara makalösa bilder du delar med dig av du har helt rätt man kan betala mycket för att se och får vara med om något sådant:)



Man pysslar och uppdaterar sin blogg när man har tid, lust, ork och kan om det blir ett måste med pysselet och bloggen så blir det inte kul!

Så lata dig allt du kan och när du vill jag tittar in lite då och då i alla fall vet du:)



Jag har varit i väg på en Segelsemester och latat mig mycket och haft det toppen:) Kan du tänka dig att även vår segelbåt har ett pyssel bord där jag kan pyssla ha ha ha:) Inte klokt vad jag är pyssel tokig har tur som har en sådan snäll, förstående och underbar sambo som står ut och orkar med mig:)



Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig fredag och helg:)



Massor med kramar från Lilla Inger:)



2011-07-29 @ 08:01:51
URL: http://scrappingmedinger.blogg.se/
Ord från: Lillan

Det var det första vi gjorde efter att vi köpt hem hårddisken. Så nu är det tryggt förvarat på den, förhoppningsvis:)



Vad ska du hitta på till helgen?

Kram

2011-07-29 @ 09:02:35
URL: http://patriciac.blogg.se/
Ord från: AnnaWK

Solnedgångar är verkligen vackra, både på sommaren och vintern.



Sv: Ja det kändes som att det var dags för en liten förändring då jag har haft samma header i över två år...

2011-07-29 @ 14:37:03
URL: http://annawk.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0