... men nu snöar det

Jag som hoppades på att våren är här nu. Men nej, tydligen inte. Utanför fönstret snöar det kraftigt, gatorna i staden är snart vita. Och jag som hade hoppats på att slippa varma kläder. Dock överväger jag inte att än en gång flytta in i mina vinterkängor. Jag är trött på osexiga kängor, likaså trött på att vara instängd i ett par trånga jeans. Så länge jag slipper flertalet grader under nollstrecket, klarar sig nog mina fötter i ett par converse. Eller varför inte i mina låga stövlar med klack - som jag har fått så himla mycket beröm för! Tack snälla, ni är fina! Så länge gatorna inte har förvandlats till isbanor, kan jag nog ta mig fram i höga klackar.

Våren var ju här - igår... men nu snöar det. 


Bara vi slipper uppleva detta tydliga tecken på vinter...
Genom is, 2011-01-16


Läsarnas Ord
Ord från: Anna Katana

Är glad att jag var ute i solen igår för idag vill jag bara spy på snön. Fy vad tråkigt med snö igen. Jag som var helt inställt på vår. För mig blir det att hoppa ner i vinterstövlarna och på med vinterjacka idag igen när jag ska till jobbet. Usch!!



Kram

2011-03-09 @ 10:57:37
URL: http://annakatana.devote.se
Ord från: LORISSA LOVEBOMB

Fy vad hemskt, jag hoppas du orkar hålla humöret uppe till våren kommer igen <3

2011-03-09 @ 12:08:48
URL: http://lorissalovebomb.se
Ord från: Pia

Har ni varit utan snö redan ett varv där var du bor? OJ!

Här har vi nog sådär 40 cm kvar, men det har börjat bli på plus på dagarna.



Sv: Jag får nog börja skriva brev oftare till kompisarna så de får något trevligt bland allt reklam i överflöd :P



Exakt, man kan ju inte svara något vettigt på reklam, de gör ju det bara för att få besökare.



En annan slags kommentarer jag irriterar mig på är sådana som skriver "följa varandra på "bloglovin?" Jag börjar inte följa någons blogg bara för att själv få följare, det känns väldigt menlöst. Hellre har jag få följare på bloglovin än ägnar mig åt sånt där. Jag börjar endast följa en blogg om jag tycker den verkar vara intressant.



Nu hoppas jag att du inte hör till de som skriver sånt där och tar illa upp. Jag har nog på känn att du inte ägnar dig åt sådant. Av dina kommentarer hittills verkar det nog som om du har mera vettiga saker att kommentera ^^,

2011-03-09 @ 21:08:25
URL: http://xmoonlightshadowx.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0