Utdrag; Kanske kan vi älska på nytt

"Ge mig åter din trygga famn, jag behöver gömma mig för ett tag.
Välkomna mig, som du alltid gjorde förr.
Se på mig och charma mig med ditt leende.
Stå vid min sida och försvara mina ord.
Älska mig, om det så blir för första gången.
Ge mig kärlek, jag ber dig snällt.
Det jag inte fick då, kanske du kan ge nu.
Det skulle kännas bra, väldigt bra.
Det är aldrig för sent att återvända.
Kanske kan det till och med bli bättre nu;
när vi båda har mognat och upplevt världen på skilda håll.
Kanske kan vi lära av varandra,
se den andre på ett annat sätt;
med nya ögon.
Känna kärlek på nytt.
Det är inte för sent att älska.
Kanske kan vi älska på nytt, för första gången,
åter igen."


Läsarnas Ord
Ord från: paulina

åh men tack dom orden går verkligen rakt in i hjärtat och betyder hur mycket som helst. blir så himla glad :')

hoppas du haft en fin dag gullet!

kram

2011-03-09 @ 21:03:50
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Ord från: Dilan Dilir

fint skrivet ,verkligen! :) har du skrivit detta? :) <3

2011-03-09 @ 21:36:55
URL: http://dilaanisme.blogspot.com

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0