Med materiel från Tradera

Kort 124 - med materiel från Tradera
 
Skapandet har fått nya krafter med hjälp av inspirerande materiel. Ett tips till min vän Tessie och andra kreativa själar som skapar är att buda på materiel på Tradera. Där kan finnas mycket fint till bra priser; många gånger billigare än den summan man betalar i hobbybutiker.
 
På kortet här ovan, kort 124, är bradsen föreställande en fågel samt de små rosenknopparna köpta i en webbshop, stämpeln fyndade jag på Tradera, liksom rosorna. Att köpa materiel på webben är i många fall billigt - men också fynd i den bemärkelse att det man kan köpa ofta skiljer sig från det som finns i en vanlig hobbybutik.
 
Skapandet har återigen blivit till något roligt. Nu fattas bara tiden, som vanligt.

 
 

Läsarnas Ord
Ord från: Rinki

Wow, jättevackert kort! :) du är så himla duktig. Såg jättefint ut med kexbricka och finns det något jag saknar att kunna äta är brieost, det är himmelskt gott på Digestive-kex!

Jättefin tårta du lagt upp också och roligt att se R lite sådär i bakgrunden, kommer inte ihåg ifall du lagt upp en bild på honom?

Sv: Tack så mycket, vad roligt att du gillade mitt armband. :) Blir jätteglad över att höra sådant.

Med mig är det bra, har börjat jobba nu på turistbyrån, samma som förra sommaren och det går jättebra hittills men det kommer att bli hektiskt i sommar! Men det är bara att bita ihop.

Hoppas att R får lägenheten! Jag håller tummarna för er.

Glad Midsommar :) vad ska du hitta på idag?

Kram

2012-06-22 @ 11:57:11
URL: http://rhulth.wordpress.com
Ord från: Anonym

Trevlig midsommar Jasmine! :)

2012-06-22 @ 13:57:38
URL: http://tvminnen.se
Ord från: Emelie, Mamma till David och Leah ♥

Sv: Ja och nu har hon äntligen kommit! :D

2012-06-23 @ 13:28:48
URL: http://enmammaskarlek.blogg.se
Ord från: p a u l i n e ♥ [palosfoto.blogg.se]

SVAR: Tack så mycket!

Oj, vad glad jag blir av dina ord! Dock ska jag nog se till att fräscha upp den med nya somriga bilder och en finare färg. :)

Kram!

2012-06-23 @ 19:02:56
URL: http://palosfoto.blogg.se

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0