Att hitta inspiration i tidigare skapelser


Kort 30 vs. Tag 19

Jag minns att jag fick beröm för ett kort jag gjorde precis i början av mitt skapande. Det var till och med på väg att bli sålt, men dessvärre slutade den intresserade att höra av sig. Hur som helst så tog jag hennes ord som en komplimang och beslutade mig idag för att skapa en tag utifrån samma material. Resultatet blev lite mörkare i nyans än jag hade tänkt mig, men jag är nöjd. Dessutom var det roligt att få återuppleva ett gammalt papper som mest legat i högen bland tiotal andra. Förr tycktes jag ha bättre smak, det är pappren från tidigare som jag använder mest - när jag får upp ögonen för dem ännu en gång.

Att inspireras av sina egna skapelser är inte fel. Det är så jag kommer vidare. Och tack vare dagens skapande är jag redan igång med nästa kort.
 Tack för att ni ger mig så fina ord angående mitt kortmakeri. Det gör mig så himla glad och ni är många gånger anledningen till att jag skapar ännu mer. Kram till er.


Läsarnas Ord
Ord från: Lotta

Sv: Jaa, det är nästan ett måste på lördagskvällen :) och jag tycker din header och design är superfin!! =)

2012-03-10 @ 23:26:06
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Ord från: Alexis

Hej tjejen ! Fin blogg ! :) allt bra med dig ?

2012-03-11 @ 10:28:35
URL: http://alexiseveryday.blogg.se/
Ord från: Johanna

vilka fina! :)

2012-03-15 @ 09:32:08
URL: http://geminaarts.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0