Dagboksanteckning 22 mars

22 mars
Med lite ansträngning kan man lyckas ändra en destruktiv tillvaro. Självklart krävs också lite tur från omvärlden. Denna vecka har jag fått möjligheten att jobba vid tre tillfällen, något som gör mig mycket glad. Det beror på mitt visade intresse samt behov av extra personal på arbetsplatsen. Det är roligt, inspirerande och livet känns givande. Kanske kan det bli en fin vår, trots att min skolgång rinner ut i sanden.

Så mycket ledigt fick jag idag. De ringde från jobbet tidigt i morse och frågade om jag kunde hoppa in för en anställd som blivit sjuk. Jag tvekade inte att kasta mig upp ur sängen och sätta mig på första bästa buss in mot staden.

Vad har du gjort idag?


Läsarnas Ord
Ord från: Rebecka - fotoblogg

Sv: Åh, tack så mycket, vad glad jag blir!! :) Haha, älskar med mjölk ;) Kram!

2012-03-22 @ 18:52:04
URL: http://rebeckasfoto.blogg.se/
Ord från: annatrillaa | fotografi

det var det verkligen!

har du haft en bra vecka? :) kram

2012-03-22 @ 21:56:30
URL: http://annatrillaa.blogg.se/

Lämna ett avtryck...

Ditt Namn, tack:
På återseende?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Dina Ord:

Trackback
RSS 2.0